Welcome visitor you can log in or create an account
A+ A A-

Захист прав споживача

Консультація юриста по захисту прав споживачів безкоштовно

Ви купили неякісний товар і не знаєте, як його обміняти? Як добитися відшкодування шкоди, заподіяної покупкою? Із статті ви дізнаєтесь, як на законних підставах можна зробити повернення та обмін товару і відстояти свої порушені інтереси різними способами.

ТОП 4 ПИТАННЯ ДО ЮРИСТА ЩОДО ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Професійна консультація юриста знадобиться в тому випадку, якщо ви зіткнулися з порушенням своїх прав з боку продавця або виробника товару. Проконсультуватися безкоштовно на сайті доцільно, якщо виникають наступні питання:

1. Обмін товару і повернення коштів за неякісний товар

Нормами чинного законодавства встановлено, що покупку поганого товару можна обміняти або повернути продавцю у 14-денний термін.

Юрист пояснить:

Як правильно зробити повернення?

До кого звернутися?

Як уникнути складнощів?

Консультація юриста по захисту прав споживачів потрібно, якщо потрібно отримати гроші за неякісний товар. На нашому сайті ви зможете отримати її безкоштовно. Юрист розкаже, в яких ситуаціях не обійтися без письмової претензії на адресу продавця або виготовлювача, а при необхідності, допоможе вам у складанні цього документа.

2. Список товарів, що не підлягають обміну

Дізнатися список товарів, які не можна обміняти, можна самостійно. Ознайомтеся з відповідним розділом Закону україни «Про захист прав споживачів». Але існує ризик невірно тлумачити норми документа (упустити важливі нюанси), на які фахівець у сфері права зверне увагу. Тому скористайтеся консультацією юриста на сайті.

У деяких ситуаціях довести свою правоту без проведення експертизи неможливе. Юрист підкаже, які документи потрібно зібрати для проведення експертизи і куди для цього звернутися.

3. Відшкодування шкоди від товару, відновлення прав інтересів в суді

Вимоги щодо відшкодування (як морального, так і матеріального збитку) пред'являють спочатку в претензійному порядку. Скарга обґрунтовується і підкріплюється вагомими доказами, підтверджують, що шкоду заподіяно придбаним товаром. Спеціаліст по праву проконсультує вас, як правильно зібрати докази.

За умови, що продавець (виробник) не бажає в добровільному порядку обміняти покупку, повернути за неї гроші або відшкодувати збиток - без звернення до суду не обійтися.

Онлайн юрист допоможе у відповідності з вимогами чинного законодавства) скласти позов. Пояснить, куди з них звернутися. А при необхідності буде представляти ваші інтереси в суді.

4. Виплата неустойки

Якщо продавець своєчасно не повернув кошти, не замінив товар, а також за невиконання інших зобов'язань винною особою, з нього можна вимагати неустойку. Важливо правильно розрахувати її розмір. У кожній ситуації сума різна. У цьому вам допоможе досвідчений юрист, отримаєте консультацію на нашому сайті.

З порушенням прав споживачів кожен з нас стикається часто, здійснюючи покупки в магазині і користуючись різними послугами.

Звернувшись до юриста по цьому напрямку, ви зможете уникнути негативних наслідків, в повному обсязі відновити заподіяну шкоду. Правова підтримка важлива в тих ситуаціях, коли ви вирішили поновити свої порушені інтереси через суд.

 

Право на возврат денег за товар 155
Как вернуть деньги за неисправный товар спустя месяц после покупки 158
Как вернуть деньги за неисправный товар, который окончательно испорчен в сервисном центре 145
Что делать, если телефон был взят в кредит и оказалось, что он бракован 164
Должен ли магазин компенсировать разницу в цене при замене телефона из-за заводской поломки 144
Как продать имущество, на которое был наложен арест 181
Возврат денег за некачественный товар  174
Что делать, если при покупке телефона подсунули подделку 244
Что можно потребовать с магазина за продажу некачественного товара 172
Моральная компенсация от магазина, вследствие продажи некачественного товара 176
Яндекс.Метрика